torsdag

idag har det varit en slitsam, en väldigt slitsam dag på jobbet.
fick i uppdrag att sortera mellan alla halsdukar, vantar och mössor och jag kan säga direkt att de var mitt största projekt hittils.
38 lådor blev det och det tog ungefär 3 och en halv timme.
tror min musiklista på mobilen gick om 3 gånger.

är hur trött som helst och har ingen som helst lust att åka ut till stallet.
min rygg skriker efter att få ligga ner. mina fötter likaså.

maten idag var nog den äckligaste i historien. tror man kunde hitta allt möjligt där i.
jag hitta nå brosk fast de var mjukt. trodde jag skulle spy.
tur att det fanns mandariner och apelsiner (y) oj, knäckemackor också! sallad med förresten!

imorgon är de redan fredag. tycker att denhär veckan gått fort.
alla veckor har gått fort i stortsätt. kan kanske ha att göra med att jag inte är i skolan.

nu ska jag börja med min ergonomiuppgift, yej mig!

hejdåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0