uppdatering

nu är jag helt slut i hela kroppen.
träningen gick jätte bra och mannet var hur positiv som helst.
vi dressyrhoppade och de behövdes verkligen. måste träna på de mera!
börja iallfall med att de hagla när vi skulle rida fram. toppen de!
de gav sig när vi skulle börja lektionen så de var ju skönt. kom lite till i mitten men de gav sig snabbt.

hihi jag ramla av (a) vart missförstånd mellan mig och man så jag ploppa av. slog i vaden på nå konstigt vänster så är öm där nu.

har duschat och de var hur skönt som helst. var helt frusen efter denhär dagen. 
sitter och väntar på mat och att idol ska börja. får kolla helt ensam :( mamma jobbar och emil är hemma. jag är alltid ensam på sånnahär knasiga dagar när det egentligen skulle vara hur mysigt som helst att ha sällskap.
ska göra lite popcorn sen som tröst. kanske ett glas oboy om de finns mjölk. 

imorgon är det fredag och jobb. sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. 
emil åker till stockholm såatte. 

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0