ursh

blev ingen praktik för mig alls idag. spydde två gånger inatt så vågade inte riktigt gå dit. hade ju inte varit så mysigt med spya i butiken ;)
är tvärtäppt i näsan också så låter anfådd vad jag än gör. inte roligt alls nej.

sitter vid datorn just nu och har mindre roligt. vet inte riktigt alls vad jag ska göra.
duscha kanske? bara för att. nej jag vet inte.
är så jävla sugen på spicy också. är sugen på allt just nu. godis skulle inte sitta helt fel!

förresten, berättade aldrig om i lördags när jag slutat jobbet.
jag trodde och var helt bombsäker på att bussen till hallsta gick halv 5 så jag gick till pressbyrån och köpte en biljett. stod och väntade ett bra tag och när bussjäveln aldrig kom så kollade jag på busstabellen för att vara säker. ni tror inte att de står att nästa går halv 2? ja, så där stod jag i regnet och visste inte alls vad jag skulle göra. frös som en tok gjorde jag också.

tillslut så kom pappa och hämtade mig. han hade med sig mandariner och då vart jag lite gladare.

kanske blir div 1 tills nästa år iallafall och de skulle ju vara kanon! hoppas bara att mannet den gammelgubben orkar tills dess. min stjärna :)

nae de blir nog duschen iallafall nu

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0