baby are you down

idag har det varit en bra dag till vissa delar iallafall.
hade matte som inte tillhör de bra, men vi slutade också en timme tidigare så vi skulle hinna med att fixa med våran utställning "ung i västerås" som hålls i konserthuset.
fixade lite där, sen mötte jag upp älskling. han bjöd på spicy och de gjorde min dag. tack så mycket älskling. du är bäst! :)<3
mötte upp angelica och hanna sen och gick lite på stan med dom medans emil var hos sin psykolog.
JAG HAR FIXAT PRAKTIK PLATS OCH DE GJORDE VERKLIGEN MIN DAG!! vart överlycklig och en stoooooor tyngd lyftes bort från mina axlar.

fick skjuts hem och sedan åkte jag till stallet.
tog en utetur idag med mannet och han va kanonfin vissa tillfällen iallafall. kändes mycket bättre än igår.

en dålig del av denhär dagen var att emil fick reda på vad för straff mathias skulle få. efter de som hände.
kan ju bara säga att västerås domstolar är ett skämt. inte undra på att de har dåligt rykte.
förtjänar en idiot som nästan dödat någon 1 år och 3 månader? NEJ skulle inte tro de.
förstår inte hur rätten kunde döma något sådant. har man något fel då eller?
eller gillar man bara att se ungdomar förkrossade?
jag tycker iallafall att de är sjukt. riktigt jävla sjukt.

ja, imorn är de fredag och jag tycker att veckan gått fort faktiskt.

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så får väl göra en snygg avrundning här ellernå.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0