dags att uppdatera kanske?

var ett tag sen jag skrev nu, men har varit i ramnäs och inte haft datorn med mig.
praktiken går lysande och jag har blivit en riktig klippa att stå i kassan :m
jag trivs jätte bra på MQ och vill inte alls tillbaka till skolan. tur att jag ska vara där i 4 veckor till då.

jobbade idag också eftersom de var så mycke folk. får en ledig dag nästa vecka.
mja, har sprungit som en tok idag. ner till lagret och upp till butiken, som en gummiboll.

slutade 4 och sedan så åkte jag med angelica och hämta transport som vi ska ha imorgon till tävlingen.
köpte godis också :m
har varit i stallet nu och duschat mannet och gjort honom fin. tog ett jäkla tag så jag är helt slut nu. ska nog gå och sussa snart eftersom jag ska upp vid 5 imorgon. kuljul.
hoppas verkligen att vi hittar nu till tävlingen. blir lite jobbigt annars.

nu sitter jag och slänger ett öga då och då på bad boys 2 somgår på 3:an.
har poppat popcorn och dricker cola. godis har jag ju också :* tråkigt bara att jag inte har någon att dela det med :(

igår så bestämde jag och emil hastigt och lustigt att vi skulle gå till herrgårn och gå på after work.
var ganska mycke folk men tråkigt as hell. somna som en gris när jag kom hem.

nu ska jag fixa lite mat och så inför imorgon sen bädda rent i min säng eftersom någon dumbom tagit bort mina.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0