every morning,i look at you and smile

jag blev besviken.. maten var äcklig idag med.. men imorn! imorn är det god mat för det vet jag! kanske man kan bli lite mätt också.
idag var jag, tyra och chris till clas ohlson och fixade tyngaste grejerna. närå, bara lite små plock som vi behöver till utställningen. köpte sånna saker som man aldrig i sitt liv går och köper lixom. eller vissa gör väl de, men jag visste knappt vad det var jag köpte. jaja, jag tyckte vi var duktiga som hitta allt i huvudtaget.

var till MQ och hälsa på den äldre systern. hon såg ut som en kyckling med en knallgul piké och sitt blond/gula hår. tjusigt.

denhär lektionen som vi har just nu har vi ängnat oss åt flash. jag börjar greppa de ganska så bra. eller jag ska inte säga för mycket, då kanske allt går åt helvete. de går lagom.

nu ska jag packa ihop och dra mig till tåget.
idagblir de stallet och sedan älskling :):)

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0