fredag underbara fredag

förstår inte att alla är så jäkla beroende av farmville? jag fattar inte ett shit av de. men de är väl som vanligt?;)

idag är det fredag och det känns kanonbra jättebra finfint!
vi har tagit skolfoto och ja, när blir man någonsin nöjd med ett skolfoto?
håret valde att vara cp idag och mitt humör nu på morgonen var inte roligt! absolut ingenting ville som jag ville! höll på¨att missa bussen också som pricken över I:et.

idag får vi hamburgetallrik och jag är hur hungrig som helst sp de blir ju kanon.
slutar sent så de är ju inte lika kanon. men jag ska ändå inte göra något speciellt idag. städa rummet ska jag gö sen umgås med mormor som kommer och hälsar på i helgen :m

har ångest om jag ska vara med på KM eller inte. känns inte sådär jätte värt, men eftersom ingen anmält sig så kanske man kan ställa upp? vore ju pinsamt om det inte står något namn där på pokalen.

jaja och på måndag börjar praktiken och jag ser framemot de jätte mycket. ska bli så skönt att slippa jb för ett tag. börjar 10 varje morgon så då kanske man slipper vara så trött varje dag och få dedär snygga groparna under ögonen.

ska bege mig till expressbild snart med jennsan. giiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl!

hejdåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0