fredag

inatt hade jag en väldigt konstig dröm, undra vart jag får allt ifrån?
vaknade halv 10 idag och kände att de inte var aktuellt att gå till skolan idag..
har plockat ur diskmaskinen duktig som jag är och nu sitter jag här och bara väntar tills älskling kommer hem :)
är hur trött som helst så jag kommer säkert somna här i soffan.
jisses vad de regnar ute, fast jag tycker de är ganska soft sålänge man är inne.

igår var de skola och den sög rent ut sagt.
tog tåget hem till ramnäs. lekte med mio i hans lekrum ett tag. vi byggde lego :m eller jag hälpte mest honom med att fixa ihop hans biltåg som hela tiden gick sönder.
kikade på män som hatar kvinnor också och den va helt okej. har lite svårt att ligga still när filmerna är så långa.

mja, nu ska jag byta radiokanal eftersom thevoices musik suger just nu.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0