fruktkött på fittan!

ja, något som jenny tyckte var hysteriskt roligt både första, andra, tredje OCH fjärde gången..
har aldrig varit med om segare lektion idag. ryggen värkte, läraren pladdra i hundra timmar kändes de som och inget på datorn fanns de att göra.

ja idag efter skolan så var de tänkt att jag skulle ut och springa. de var iallafall tänkt så, men ni kan ju gissa hur de blev.
har setat och försökt förstå mig på hur man fixar en ny header och massa sånt trams men de går inte. ingenting som jag gör går. jätte irriterande faktiskt. ibland kan ju något få gå bra tycker man.

ikväll har jag setat här, ätit mat och duschat. mer än så är det inte. känns som om man kommer hem från skolan på tok för sent, så det finns inte så mycket tid kvar. när pluggandet kommer igång på riktigt så kommer det nog inte finnas tid för mycket. stallet såklart, de måste jag ju. sen måste jag ha tid för älskling också, annars gåre ju inte? du är det bästa jag har emil. jag älskar dig så mycket <3

ska nog snart packa ner mig i sängen för kvällen.
eller först ska jag nog platta rufset på huvet. de lever sitt egna lilla liv och man kan knappt visa sig utanför dörren ens.

godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0