heheheheh

gud va tråkigt man kan ha.

SENASTE
Personen du pratade i telefon med: mamma tror jag
Du kramade: emil :)

IDAG
Kläder: trosor och en stor t-shirt
Bättre än igår: humöret

IMORGON
Är det: lördag
Planer: inte en endaste aning
Något tråkigt som händer imorgon: de vet jag inte

FAVORIT
Nummer: 16, varför vet jag inte
Färg: grön
Årstid: sommar
Saknar du någon?: ja de gör jag väl :)
Humör för tillfället?: uttråkad

FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde i morse?: gick upp ur sängen och gick ner till köket
Vad åt du sist?: kladdkaka :m
Vad irriterar du dig på?: massor utav saker
Tror du på distansförållanden?: nja
Vem tänker du på just nu?: emil
Tror du att personen tänker på dig med?: hoppas de :)
Vart reste du sist?: stockholm tror jag
Vad gjorde du igår kväll?: kollade på film
Liknar du din mamma eller pappa?: lite av båda tror jag
Ler du ofta?: arå
Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: lätt ju, kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja när jag väl ser en :m
I vems säng sov du i igår natt?: emils
Vilken färg har din tröja?: röd och vit

SORG
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: aa
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja
Gråter du när du skadar dig?: beror på hur ont de gör

GLÄDJE
Är du en glad person?: ja oftast
Vad gör dig glad?: vännerna och älskling och så mannet såklart :)
Önskar du att du var lyckligare?: nejdå
Är lycka överskattat?: nej?
Kan musik göra dig glad?: aa. iallafall få mig på bättre humör


HAT
Vem hatar du verkligen?: finns väl någon
Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha aa faktiskt :D
Är du en mobbare?: nix
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: yes
Har du blivit sviken någon gång?: yes

SKOLAN
Gillar du skolan?: nej
Favoritämne?: finns nog inget
Värsta ämne : fuckin webbdesign och matte
Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0