hej&hå

sitter på MQ nu och har en liten break. ska snart gå upp och hänga ut lite nyheter som kommit :)
hade fortfarande ont i skallen när jag vakna imorse så kom inte hit förrens efter lunch. gick hem igår för att jag hade migrän så man blir ju lagom glad i hågen när det fortfarande är kvar när man vaknar nästa dag.

jobbar till 5 sen ska jag hem och hjälpa minstingen med nå läxa som hon inte kunde själv. får väl se vad jag kan bidra med.
sen hade jag faktiskt tänkt att ta mitt pick och pack och åka hem till ramnäs. om nu emil ville att vi skulle göra de villsäga.

imorgon är jag ledig eftersom jag jobbade i lördags.
ska softa lite sen ska jag på lotta björe träning i strömsholm. spännande.
hoppas mannet kan uppföra sig.

mja, nu börjar rasten lida mot sitt slut så rundar väl av här och skriver när jag får tillfälle igen :)

pussaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0