ingen rubrik

helgen har varit bra, ganska iallafall. lördagsnatten kunde ha varit en aning bättre och jag kunde ju ha varit en aning piggare.
vi skulle laga våfflor på lördagen tyckte vi, men de fanns inge mjölk och grädde så vi bestämde oss för att cykla till konsum. de spöregna ute så vi packa på oss med regnkläder från topp till tå och tänkte att nu gör det inget alls att de regnar. när vi kommer utanför dörren så strålar solen så fint och de är tokvarmt. typiskt. när det regnat väldigt mycket i ramnäs och sedan när det kommer sol så är inte myggorna att leka med.  dom är ööööverallt. inte roligt att cykla i nedförsbacke ska jag säga.
nåväl, våfflorna blev gjorda iallafall och jag mådde illa hela dagen.

imorse var jag väldigt trött. sådär trött så man inte orkar göra någonting. blev mjukis för hela slanten och det kan ju vara skönt.

snart är det dags för divition 2 och det ser jag fram emot. visserligen är de lite sega med startlistorna och jag tror jag varit inne på hallstas sida ungefär 200 gånger men den kommer väl förhoppningsvis snart.

maten denhär veckan i skolan är faktiskt ganska kanon även om de flesta rynkar näsorna åt den.
wallenbergare på onsdag och dom har jag faktiskt sett fram emot.
förhoppningsvis så blir det spicy på torsdag eftersom jag kommer spy om jag äter en endaste pannkaka till.

har lite svårt att skriva just nu eftersom jessica och kedfors försöker göra ett försök till att höja vårat bord. ergonomiskt ska de vara!

våran uppgift är cp i huvet och jag vet inte hur jag ska börja.
panik inför APU.n har jag också. vart tusan ska jag ta vägen? inte posten iallafall.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0