jaha

vad händer ikväll då? är sugen på att göra nå.
har dendär jävla låten "fredagsmys" på hjärnan tack vara jenny! tacktack. den går inte och få bort. hur drygt som helst.

sitter hemma hos pappa nu. var typ hundra år sen jag var här sist.
har fått en adidas dress och den är huuuur skön som helst. åkte på, på dirren.
har tjockat i mig påskharar såhär i september, men lika goa varom förde. en burk cola har också åkt i OCH en kopp varm choklaaaaad. mumma!

kanske ska träffa barken ikväll. var ju ett tag sen.

hamburgetallriken vi fick idag va alla tiders. iallfall när man va så hungrig som jag. själva hamburgaren var typ två gånger större än brödet. lite jobbigt faktiskt. fick skära min på mitten :m
viktig info? jo jag vet.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.
hör nog av mig ikväll också skulle jag tro.

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0