långtråkigt

nu börjar jag få ganska tråkigt.
bakade muffins för en stund sen och dom blev faktiskt goda. är så sjukt godissugen hela tiden nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
duschat har jag också och nu sitter jag här igen. kanske ska ta och laga lite mat för att fördriva tiden ännu mer? är inte speciellt hungrig men ändå.
längtar tills emil kommer hem så jag får pussa lite på honom innan han åker iväg igen för att träna.
fint väder har vi också för er som inte lagt märke till de. ramnäs har iallafall fint väder :m

och jag glömde skriva de men min stora syster angelica fyllde faktiskt 20 barre i lördags! stor kikka och får gå på bolaget :m
försöker få tag på henne nu, men de går inte så bra. hon kanske jobbar? hade annars tänkt att kika förbi och hälsa på lite. aja, jag får väl ränka takplattor eller nå ;)

hörs sen

Kommentarer
Postat av: EMmelist

här i umeå har vi också fint väder...värsta kanonvädret :D

2009-09-14 @ 13:26:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0