måndag

lediga idag, inge skönare?
gårdagen var det tävlingsdags. har lärt mig något nytt och det kan ju alltid vara bra. men såatte för er som inte visste, river ni de undre bommarna så blir det inget nerslag och de är bara att chööööra.
visserligen så visste jag inte om det så det fick bli en sjuhjävla sväng och sedan bara gasa. stackars häst vad han får vara med om.
vi fick ihop ett lag förresten. jag gick nolla och mannet var hur taggad som helst. jätte kul faktiskt.
tråkigt nog så gick vi inte vidare till omhoppning vilket var synd eftersom det var en rolig bana.

i 1.10:n så hade jag en gnutta för dålig fart och de vart några hej kom och hjälp mig språng.
eftersom mitt pet i grunden inte räknades så vart det en väldigt fartfylld omhoppning.
peta ett hinder och kom precis utanför placering.
lite surt kanske, men jag var grymt nöjd över mannet ändå :)

nu taggar vi inför finalen!

efter tävlingen så kila vi hem.
duschade och stressade lite för att hinna gå ner till halv 6 tåget innan mamma kläckte ur sig att hon kunde skjutsa.
kommer ner till cptågstationen och de går inget tåg till ramnäs.
väljer att vänta på halv 7 tåget istället så vi sitter där i 45 minuter och inser att de inte heller kommer komma något halv 7 tåg.
trött, sliten och arg ringer jag till mamma som får skjutsa oss även till ramnäs.

vart popcorn och massor utav mys när vi väl kom fram :) jag älskar dig älskling!
slocknade vid halv 11 ellernå.

lediga idag somsagt. vakna imorse av att emil väckte mig och svor som en dåre att han försovit sig. varför måste han då väcka mig? jag är faktiskt ledig. aja, som ett skott försvann han iallafall.

nu ska jag äta frulle eftersom min mage vänder ut och in på sig snart.

hallåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0