nej ni

jag tror jag ger upp nu. fattar nada av matten och mamma likaså.
förstår inte riktigt hur dom kan ge oss test efter 1½ lektion och speciellt när man inte kan förklara.
jag får nog välja en ny kurs eller nå så jag får mina poäng.
varför är de jag som ska vara så trög hela tiden för? hade varit mycke enklare om man varit smart.
gud va skönt att vi ska ha praktik snart!
ibland tänker jag verkligen att jag hamnat på tvärfel program. hur ska man kunna veta vad som är rätt när man från början bara är 15 år? har ju inte direkt blivit klarare på saken efter yttligare 2 år heller.

nu vill jag bara att klockan ska gå fortare så jag kan få åka ut till stallet och rensa allt i huvet och ha lite kul.

pussssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0