no hero in her sky

slutade tidigt idag fast jag kanske egentligen inte borde.
hetts åt med mathias för att hinna med bussen. maten satt i halsen. inte skönt.
åkte till stallet vid halv 3 typ och var där ett bra tag. tror de är nått fel på min häst. han vill ingenting. han springer bara på i samma takt och bryr sig inte om nått. känner mig som en liten fluga som försöker sparka en elefant. de kan ni ju kanske tänka er att det inte går så bra direkt.
skuttade några språng och de gick väl inte sådär jätte fint. jag var en jätte sur amanda. en svettig och sur en.
mamma gav mig lite choklad efteråt så då kanske de kändes lite bättre.

har ätit mat nu och jag åt faktiskt upp allt! min kurator och jag pratade om mina matvanor så nu ska jag försöka följa de. kan ju bli spännande. har en tendens att inte äta om de bara finns äcklig mat eller om de blir för jobbigt att fixa iordning.

börjar få en trevlig träningsvärk nu känner jag.
kommer nog bli ännu finare imorn (k)

nu ska jag hoppa in i duschen sen mysa med baby

pusshejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0