nu är det fredagsmys

har setat och kollat på dirty dancing. länge sen jag såg den filmen. tycker den är ganska bra faktiskt :)
ätit upp nääästan allt godis har jag också så nu tänkte jag skriva en rad här.
är ganska trött faktiskt. ögonen står på halv 5 ungefär. måste gå upp ganska tidigt imorn eftersom mormor och mostrar har bestämt sig för att komma så förbaskat tidigt. jag måste upp och städa mitt rum eftersom jag inte orkade med det idag. mitt rum ser ut som något katten släpat in, så hemskt äre.
jag har en tendens att lägga alla mina kläder i en hög på stolen istället för att vika in de fint i garderoben. grejen är den att jag tycker om att ha mina kläder på stolen. man hittar de mycket enklare. jag tycker inte om garderober. där lägger man bara kläderna när man har städat ellernå. iallafall jag. ofta ni inte gör det också?
golvet funkar bra också :m

funderar på om jag ska gå och sova snart. iallafall lägga mig i sängen.. de låter ganska jobbigt. flytta på datorn och klä av sig och grejer. nej, om jag fick bestämma så skulle jag ligga kvar här på soffan.. faast de kommer nog bli ganska jobbigt ändå i längden. jag sover inge bra i denhär soffan. den är konstig.

nästa helg ska jag ju på tävling som jag sagt nu typ tio gånger. kan bara inte låta bli att säga att jag är så jävla pepp!
mamma kan inte följa med heller, så de blir jag och angelica som åker. jag undrar då hur det ska gå, virriga som vi är. skulle kännas lite bättre om vi inte behövde åka så långt. litar inte riktigt på att hon kan köra transporten ordentligt :m med transport och min käre häst i så väger det lätt över ett ton. bara tjockisen själv väger runt 600-700 kilo (y) tänk att ett sånt stort djur kan vara så snäll. han skulle kunna kliva på mig som om jag vore en liten myra. han är faktiskt jätte snäll om man tänker efter. ett djur i den storleken är inte att leka med om den blir arg eller rädd.
hästfolk är faktiskt jävligt modiga tycker jag.

och på tal om nå helt annat så vill jag börja dansa igen!
dansa bugg när jag va mindre och de var jävligt kul faktiskt, även om jag inte direkt tyckte de då.
dansa ragga för något år sen och de var också jävligt kul. synd bara att människor inte kan bete sig ordentligt.
ska nog fråga angelica om hon vill börja igen. hon dansa också de förr :)

jag vill göra så mycket. vill träna alla möjliga olika sorters saker.

jaja, dags för sängen nu tror jag ändå.
tomorrow is a new day.

godnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0