orkar inte

jag orkar inte skola idag. inte igår heller för den delen.
idag skulle det ha kunnat bli en skön skoldag eftersom vi slutar efter lunch, men eftersom jag är trög i huvet så har jag webbdesign efter lunch.

har träning ikväll och den ser jag fram emot.
hoppas bara att jag inte blir för trött.

förstår inte att jag kan vara så trött på mornarna. igår somna jag halv 10 och var hyper trött imorse. inte roligt.
slocka på dirren efter andra avenyn.

igår var jag arg på tåget. först var de försenat med typ 10 minuter på morgonen.
sen så var det försenat på eftermiddan med 20 minuter.
sen stanna vi mitt i ingenstans i typ hundra år kändes de som.
vi var hemma halv 6. inte roligt.

jag fick iallafall min varma choklad så då blev jag glaa.
fick en tablettask och en mars också.
är hur godissugen som helst nu för tiden. är sugen på onyttigt hela tiden. inte bra. måste göra något åt dedära.

nu ska jag ha svenska.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0