skojsigt

blir hemma ikväll för mig :)
hjälpte mamma att fodra hästarna i stallet och så pussa jag lite på mannet. sen åkte vi till ica och köpte godis :m snart ska jag äta varma mackor med svampstuvning. muuums.
bjurrar på en sånhär "rolig" lista. men de är tidsfördriv iallfall.


vad gjorde du igår? - åkte hem till emil och var där en sväng. sen åkte vi hem till mig och bada :m
har du ett eget rum? - jajjemen
är du kåt just nu? - nix de är jag inte
tycker du om stjärnor? - ja, dom är fina :)
gillar du att baka? - ibland när jag inte har något att göra. tycker nog mer om att äta :m
föredrar du blondiner eller brunetter? - brunetter tror jag faktiskt.
hur många kontakter har du på bdb? -117 stycken
har du varit inne på snyggast.se? - de har väl hänt förr
finns det något du hatar? - jarå de göre
vad ska du göra i helgen? - bara vara hemma och umgås med familjen :) 
har du ljugit? - ja de har hänt
vad vill du bli som vuxen? - stenrik!
har du tittat på melodifestivalen? - jarå
gillar du mat? - ja mat är gott :m

vad är ditt smeknamn? - jag tror inte jag har nått längre. eller jo, amsan brukar jennsan kalla mig sometimes
om du är tjej, har du fått mens? - haha, för länge sen
om du är kille, är du i målbrottet? - klart!
hur många bilddagböcker har du haft? - the one and only a-mand/ammsan-eheh/a-thornstrom
är du emot homo-bisexuella? - nej inte alls :)
har du en tv i huset? - japps
vilken är bästa låten just nu? - hm. jay sean ft. lil wayne - down
har du blivit sviken? - aaaop
tänker du göra klart det här testet? - kan jag vääl
största glädje just nu? - emil är min största glädje :) och att de går så bra med mannet
vem är den starkaste du vet? - beror på vad ni menar.
vem snodde du den här listan ifrån? - rebecca :m
vad är det snyggaste på dig? - de frågar du komplex amanda?
brukar du göra smileys? - ja dom är söta :m
vem är coolast? - jag? nej jag vet inte
har någon kallat dig hora/bög? - arå
hur många palestina-sjalar har du? - int en
vem hatar du mest? - vet inte
vad har du för kläder på dig just nu? -  adidas dress (L)(L) trosor, strumpor, linne och bh
vill du gråta? - nej?
fryser du ofta? - ja nu för tiden
tycker du att du är söt? -ibland (a)
äger du en papperskorg? - aa som alldeles för ofta behöver tömmas
har du ett lantställe? - nej inte jag, men släkt
vad tänker du göra när du är klar ed denna listan? - äta
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja kanske de
har du en morgonrock? - ingen egen :(
vem litar du på mest? - emil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0