skoljäveln

jahopp..
hade friluftsdag igår. den sög. de var varmt och tråkigt.
när jag kom hem helt utmattad och trött så var det bara att dra sig ut till stallet.
just den dagen när jag var som tröttast i hela kroppen så valde hästen att vara extra stark och extra pigg.
vi bråkade litegranna och jag fick små damp på honom. men vi fick väl till något lite sådära, typ.
jag diskade när jag kom hem! tänk, mamma behövde inte ens säga till mig så nu hoppas jag att hon blir glad när hon kommer hem. annars blir jag riktigt sur.
jag och emil hade 9 månader igår :) älskar dig mest mitt hjärta <3
somnade riktigt fint sedan.

imorse var jag trött. något konstigt trött. ännu tröttare blev jag när jag såg att de regna ute.  
ont i huvet har jag också och de suger.
idag ska jag vara lodare tillsammans med jenny. projekt vetni. vem vet hur de kan gå?

har träning idag och de ska väl bli ruuuligt.
lite stressigt sådär direkt efter skolan. 
jaha, nu börjar snart min lektion så rundar väl av här nu eller nått. 

pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0