storstädat

har storstädat mitt rum alldeles nyss och de är ganska skönt att ha ett städat rum :m
väntar på att mormor och mostrarna ska ramla in här hemma. de borde komma när somhelst :)

mja gårdagen var lugn och trevlig. när jag precis lyckats somna så skönt så vaknar jag av att mobilen ringer och att emil vill komma hem till mig. lite halvjobbigt att vänta på att han skulle åka från stan men de var mysigt när han väl kom hit :)
han var tvungen att åka för en liten stund sen för att jocke fyller år idag. eller om de är imorgon?hur som helst, grattis till dig :)

idag kommer angelica och rikard hit också och ska äta tacos :m
blir nog hemma idag också tror jag. kan ju vara lite social nu när släkten kommer påbesök.

imorgon ska vi hem till a & r och äta tårta. inge bättre! :)

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0