that´s a keeper

fyfan vad kallt de är ute nu. höll på att frysa ihjäl imorse.
skippade diagnosen eftersom jag ansåg att det var onödigt att gå dit om man ändå inte kan skriva något på papperet. vi har bara halvdag också så jag tog tåget till ramnäs som var försenat med tjugo minuter. jävla tåg och inte funka som de ska.
tror mamma kommer vara lagom tjuris nu när jag inte gick till skolan..

nu sitter jag och kikar på tv. inte ett enda bra program.
är sjukt rastlös.
kanske ska laga nått att äta?

kommer iallafall att få hjälp med weddesignen av min morbror som är proffs påt ;)
ska bli skönt att få det överstökat.
nu är det bara matten som jag är bekymrad över.

jaja, imorgon är det fredag. dåligt skönt.
har skolfoto också dirren på morgon. kuljul. mitt hår som är så lätt att göra något åt. he-he.

nej nu ska jag ta och göra någonting.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0