tisdag

känns som en måndag. en riktigt seg måndag. dagen har knappt börjat men jag strejkar redan.
var så nära på att stanna hemma idag. riktigt, riktigt nära. 
kallt vare imorse också. 
vi gick och prata om vad vi tycker om med vintern.
vi kom fram till (vissa saker var vi oense om) men vi kom fram till att med vintern följer mysiga kvällar, varma sköna kläder, varm choklad MED grädde, våran 1 årsdag, nyår, fjällen och massor utav mera. 

kom på nyss att vi har praktik nästa vecka. fatta, nästa vecka ska jag praktisera på MQ i fem veckor! jisses vad skönt att slippa jb för ett tag. när jag tänker efter så blir de 6 veckor eftersom vi har höstlov veckan efter praktiken. suvve!

jag har en extrem träningsvärk i armarna efter i söndags. kände de alldeles nyss, de gör verkligen jätte ont.

idag ska jag hem till ramnäs igen. måste börja jobba med mitt mattehäfte eftersom vi ska ha prov på torsdag. prov i matte just nu är ett skämt. jag kan ingenting alls. tror jag tillochmed har slarvat bort mitt häfte. buhu hur ska dehär gå?
jag har också tappat bort mitt headset. vet inte vart jag gör av alla mina saker? lyckas alltid tappa bort något, och de är alltid något av de viktiga sakerna. såsom nycklar och tågkort. i dehär fallet är det mitt headset.

nu ska vi börja jobba med något. kanske ska vara lite uppmärksam.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0