tjoho

äntligen hemma. vart en lång dag idag och de var ungefär bästa någonsin att få duscha!

ja, idag var de blåsigt. ungefär så blåsigt så jag höll på att blåsa av.
ridhuset va jätte fint och likaså cafét. tror jag skulle kunna sitta i deras skinnstolar hela dagen. 
laget var först ut och självklart skulle jag peta en bom -.- cicci och emelie var felfria :) vart omhoppning ändå eftersom inget lag var dubbelnolla så omhoppningen gick asbra. alla var nollor och tillsist så vann hallstas lag. 
mitt leende var större än störst.

fick vänta ett bra tag på 1,10n. petade en bom i grunden, men jag orkade inte bry mig. var så jävla trött.
påvägen hem så trodde nog både jag och angelica att transporten skulle blåsa av vägen. de va lite läskigt faktiskt.
köpte pizza sen när vi var klara i stallet och man kände sig lagom fräsch att sitta där (y)

nu ska jag bara ta emot lite bilder från idag sen ska jag tamme tusan sova!
kommer vara helt slut imorn på jobbet. 

fick förresten assnygga knähöga stövlar av monica. great! :)

pussss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0