trött i kroppen

är jätte trött i kroppen. de tar att gå i skolan så många timmar varje dag och sedan åka till stallet.
mannet och jag var jätte osams igår. vet inte hur länge jag höll på att få honom mjuk. de gick verkligen inte! inte, inte, inte, inte. mina magmuskler var helt döda efteråt.
när jag kom hem från stallet så fick jag en väldigt trevlig överraskning av älskling :* han hade tappat upp badkaret och tänt ljus och lagt i skum i badet :) en söt lapp låg brevid också :) så söt du är emil <3 vart jätte glad och de va verkligen as skönt att slappna av efter stallet.

vart jätte besviken också över att vi kanske inte har något lag längre till div 2. lagom pinsamt att det är våran anläggning som ordnar tävlingen och så har vi inte ens ett lag. typiskt oss.

har svenska lektion nu och har precis skrivit klart mitt cv brev. någolunda blev de nog allt.
ska egentligen sluta 12 idag. men eftersom jag har den jävla webbdesignen så måste jag gå någon timme till. dumma dumma.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0