uppdaterar

hemma i min säng igen.
träningen gick bra och mannet var på hugget. synd bara att jag får vänta så jäkla länge hela tiden.
ska byta till stinas träningar istället och se vad de ger.

har ätit någon halväcklig pizza och bäddat med nya lakan i sängen så nu ligger jag som en kung. drottning? ja,jag ligger bra iallafall.
har lite ångest inför imorgon. kan ingenting av matten somsagt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att allt ska gå ihop.

funderar på om jag ska vara med på KM. men jag tror det blir lite för mycket för mannet så jag skippar nog de. är ju redan klubbmästare 2008 såatte de får nog räcka :m skrytis jag lät därå?

imorgon far jag iallafall tillbaka till ramnäs. jag trivs där, även om det inte alltid finns så mycket att göra.
i helgen blir det ändå bara att sitta hemma och vara trevlig.

ja, de var väl allt för ikväll tror jag.

hörs imorgon.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0