uppe med tuppen

här sitter jag som en kines. mina ögon alltså.. jag är så trött så ögonen ser ut som en kines. aja, vaknade av sms preciiiiiiiiiis före larmet. hur kan man vakna tio över 5 av sig själv av ett sms? då ska man ju ligga som en klubbad säl och bara sova? antar att jag är nervös ellernå. lite konstigt känns de att vakna utan att mamma tjatar på en vad man ska ha för matsäck med sig.
allt känns så ostrukturerat när inte hon är med. hon håller alltid koll på ALLA grejer. jag bara glider typ.
hoppas att angelica kan utfylla de utrymmet idag.
hur fan ska vi hitta dit? jag suger på vägbeskrivningar och kartor, så mig är ju inte att lita på.
vi kanske hamnar någon helt annanstans? kan ju vara trevligt.

men nu ska jag packa klart sen vänta på att angelica ska hämta upp mig.
önska mig lycka till nu! :)

pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0