engelskanationella

nu startar vi igång med engelska nationella, känns rätt bra och är inte lika nervös som jag var inför svenskan.
har muntligt just nu och självklart är det vi i järngänget som ska vara tillsammans, hihi.

var ut till stallet igår och olls var väldigt bråkig i början och vi kom inte sådär jätte bra överrens, men mot slutet vart han mycket finare och han kunde slappna av. tur de eftersom det är hoppträning idag!

haha vi hade karate på idrotten igår så nu kan jag några grepp utifall jag skulle råka bli överfallen, de ni!
ska ha vattengympa nästa gång så då jäklar ska jag vara hurtig! plaska som aldrig förr.

men aa, nää kanske ska ta och ge nationella lite uppmärksamhet

puss



loverboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0