fredag

nationella igår och nationella idag, de tar fan på krafterna.
vete tusan hur det gick idag alltså. kan ha blivit en krönika, kan ha blivit en artikel, ja det kan ha blivit vad som helst så spänningen är olidlig tills vi får reda på resultatet.

är helt slut i mina ben. fick cykla som en dåre till tåget fast jag inte behövde, typiskt också som jasmin skulle ha sagt.
nu ligger jag hemma hos emil i ramnäs i hans säng. här tänker jag ligga hela kvällen, ska inte röra mig en meter och om det inkluderar att kissa i sängen så får det fan vara värt!

tror faktiskt inte jag orkar dela med mig något mer till er nu. åker min kickbike och skiter i allt!

puss


en å en annan bild från i lördags





Kommentarer
Postat av: fia

vilket fint hår du har! :)

2010-04-27 @ 23:15:11
URL: http://diarybyfia.blogg.se/
Postat av: amanda

tack så mycket :)

2010-04-28 @ 09:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0