friday

tror jag ska förtids pensionera mig, fan va skönt...
jag är screwd big time.

lalla runt lite med olls i en ring idag. han sprang för glatta livet medans jag blev yr i huvet.
han puffa förresten omkull mig i backen, ba sådär. jag flög som en liten vante och han var nära på att kliva på mig där jag satt i gruset.. kunde gått illa, illa.

det har varit en lugn hemmakväll för mig.
det var tänkt att jag skulle förbi bark och sådär men mamma har snott med sig hårtorken så jag orkade inte vänta på att mitt hår skulle torka, istället ställde jag mig och baka och jag blir så trött på att det alltid blir awsome när jag är ensam. ingen annan tror ju på mig att jag kan baka bara för att de aldrig är där och bevittnar.
gjorde en kalasgod kladdkaka och det är ju synd att ingen kunde dela den med mig. jag har nästan tryckt i mig hälften.

kollar på how i met your mother och skrattar lite tafatt då & då. är alldeles för deperimerad för att skratta. jag vill inte vara alldeles ensam nu.
dumma mamma.
dumma emil.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0