i don´t hear a word they sayin

mamma har köpt godis så jag är nöjd nu. tänk vad lite som kan göra mig nöjd egentligen?
vi funderar på att CYKLA till skantzö för att kolla på brasan HAHA! men vadå? jag ska snart gå och sova ändå ;) närå inte riktigt än men..

varit ute i stallet och slitit. jag och olls tog en repa ut i den varma vädret och han var viiiiiild. han hade jätte roligt och ville bocka av mig sisådär 5 gånger, den rackarn! han var kanonpigg med ändå väldigt mjuk, de betyder att jag fick behålla mina armar.

han fick duscha lite och jisses vad lite vatten kan vara läskigt. huvet for åt alla håll och kanter såfort jag närma mig huvudet. vilken tönt..

nu har jag nyss smällt i mig dricka, grillad kyckling, potatissallad, sallad och baguette. känner mig som ett fetto.. inte gör det saken bättre att jag äter godis heller, ajaj..

jajajajajajjajajaja nu ska jag kolla vidare på talang, trots att mamma den busen bytte kanal till så ska det låta. vilket kärringprogram...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0