jag säger då det

vad roligt det är när man skriver ett inlägg och sedan ska publicera, så kommer "sidan kan inte visas" upp. jag bara älskar det!

bestämde mig för att kolla på titanic så nu har jag och min karl setat och tjurat ikapp. man är fan inte mänsklig om man inte fäller en tår till den filmen.
ska snart påbörja våran andra skål av ostbågar. dom orange/gula små krokarna är så sjukt goda. dessvärre får man inte lika trevlig andedräkt av dom, men vem bryr sig? hihi

vaknade 11 idag och sen dess har jag legat här i sängen förutom några kiss och matpauser.
att sätta tvn på väggen var det bästa vi gjort! helt underbart skönt må jag säga. ligger som en liten sill inpackad under täcket.

vi ska snart slå på en ny film så ska börja avrunda.

imorgon åker jag till hallsta en sväng för att ta hand om min andra karl.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0