onsdag

gick faktiskt upp halv 9 imorse för att åka med 10 tåget till hallsta.
var dåligt trött må jag säga och hade inte mycket ork för att cykla till station.

när jag kliver av i hallsta så märker jag att mobilen ligger kvar på tåget.
tåget rullar iväg och där står jag och får ta farväl av min bäbis..

mamma hämtar mig och när jag kliver in i bilen så säger jag

- vet du vad jag har gjort?
- ja det vet jag...
- vet du???
- ja, du har glömt mobilen på tåget.
- hur fan visste du det?!
- tågkontrollanten ringde mig och sa att du tappat den. jag skulle hämta den nästa gång tåget stanna i hallsta.

hur jäkla bra är inte det då? riktigt glad blev jag.

vi åkte ut till stallet så tog jag en liten tur ut på olls.
bråkade lite i början, men han gav sig ganska fort.

när jag kommer tillbaka till stallet så frågar malin mig om jag vill vara med och träna för lotta björe så det var bara att sadla på igen.
träningen gick bra faktiskt, olls var glad och blev fin till slutet.
vi har lite att öva på, men det kommer bli bra.
imorgon var det visst träning igen så bara ladda upp batterierna igen.

åker till hallsta imorgon så om någon har lust att göra något så är det bara att höra av sig.

nu ska jag få något i magen sen duscha.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0