skoabstinens

har varit på stan med mina flickor nu och vi hade skor i siktet. jisses vad jag vill köpa nya skor!
jag vill ha ett jobb också så att jag kan köpa mina skor...

helgen har varit lugn, väldigt lugn. precis som jag ville ha det.
vi har planerat inför sommaren och antingen kommer det bli en roadtrip till gotland eller till göteborg och gå på liseberg. längtar så sjukt mycket! självklart ska vi bo någon vecka i waxholm också i skärgården, mysigaste stället som finns i sverige på sommaren.

idag tar jag med mig jenny hem till hallsta för att filma lite till våran film. kommer vi skratta?.. vi kommer nog inte kunna stå upp.

det är mindre än en månad nu till min 18årsdag och tiden går så grymt långsamt även om alla andra säger att det går fort.

vad allt vart osammanhängande nu kände jag, kul de också

puss

en bild från när vi var hemma hos johanna :)

Kommentarer
Postat av: Melina

Jag måste säga att jag gillar att läsa din blogg :)

2010-04-27 @ 14:20:28
URL: http://melinasnotebook.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltid kul o shoppa skor^^

2010-04-27 @ 20:43:38
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/
Postat av: amanda

tack så mycket :)

2010-04-28 @ 09:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0