skola <3<3<3<3<3

då var lovet slut, sorligt men sant. jag är inte alls redo för skola, skola suger....

under lovet har jag inte gjort mycket alls. har umgåtts med min andra hälft som vanligt och vi har bara varit feta.
vart lite party i lördags då vi fira jocke & sebbe som fyllt år. var trevligt och jag vaknade upp med nackspärr typ. har fortfarande ont :(

igår sken solen så glatt så då passade vi på att ha lite picnick.
ostbågar, melon, kakor, chokladpudding, frallor & juice smocka vi i oss på en filt i en lekpark. otorligt romantiskt, jag vet.
resten av dagen låg vi och kikade på how i met your mother säsongerna. har kommit på att det är en väldigt underhållande serie.

är grymt hungrig just nu och vart besviken när jag såg att vi får korvstroganof :(

efter skolan blir det att gå på stan med min man, kanske lite spicy ocksåååå? (a) jag ska tjata. är man på stan så äter man också spicy, så äre!

nu ska jag försöka börja mitt och jennys projekt. går bra? näääääe...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0