tjo

har ingen lust att skriva alls så uppdaterar bara litem litegrann.

den här dagen har jag varit till doktorn på morgonen för att ta prover, har nu ett litet blåmärke i armvecket och gud vad jag hatar sprutor.

jag & mamma har jagat bussen som vi inte hann ifatt vilket resulterade att jag fick sitta och vänta på tåget i 25 minuter, det var inte varmt ska jag säga!

när jag väl kom till skolan visade det sig att monie var tvungen att åka hem så det blidde inget nationellt prov som jag övat stenhårt på. var bara att vända hem igen och sedan åka tillbaka för att gå på stan med emil.

nej det var ungefär såhär mycket jag orka skriva, får se när nästa gång blir av

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0