torsdag

skoldagen idag var väldigt kort.
vi hade engelska nationellt och jag skrev mitt brev på en timme sen kunde jag ta halv 11 bussen hem igen. inge skönt va? funtar på om jag ska göra lite mat, kanske är förtidigt för det? magen kurrar iallafall..

träningen igår gick väldigt bra. hoppa och for som galningar. tror att det kommer gå rätt fint på lördag.
var aptrött efteråt så det var bara att skyffla i sig mat och gå och sova.

idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. ska nog mysa med emil när han är klar med praktiken och träningen.. fast de är ju många timmar kvar :(
är sjukt godissugen som inte allst är konstigt nu förtiden. undra om jag ska baka något?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0