trött tjej

trött tjej hemkommen från skolan.
slängde mig i soffan dirr och det var inte lite skönt vah?

nationella provet gick bajsdåligt och tydligen uttalar jag inte orden KORREKT, jobbigt läge. blir att mata amerikanska serier utan text, då kanske jag kan uttala yelling KORREKT. åh, blir så trött.

vi busade till det och gick och åt hela 40 minuter tidigare som man inte får!
vi har kommit på att om man går och äter tidigare så finns det också kvar godsaker. idag hittade vi morotskaka och goda mackor, inte illa alls!

just nu ska jag försöka att tagga till träningen men det känns lite som om jag kommer somna innan dess.
kanske ska ta och spela lite treasure isle på fejjan, SKICKA FRUKT FÖR I HELVETE! hoho

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0