valborg

klockan ringde 9 imorse och jag flög upp ur sängen. inte för att jag var pigg utan för att jag inte skulle somna om igen.
åkte in med 11 bussen för att käka lite hamburgetallrik på k-huset men det var äckligt :(
tog halv 1 bussen hem och här sitter jag nu.

blir inget valborgsfirande för mig idag inte. tycker det är överskattat och det blir aldrig som man tänkt sig ändå. tror jag satsar på att må bra tills imorgon istället. lite jobbigt att hoppa en hel bana två gånger när man är bakis, hihi.

om nu mamma kunde vakna någongång så vi kan åka ut till stallet. olls är tvärsmutsig och måste duscha!
måste nog ta och smörja med, är inte sådär jätte duktig på att hålla av mina saker, he-he...
är redan nervös också inför imorgon, helt sjukt att jag börjat blivit nervös? vafan ska det vara bra för??

aja, ska nog väsnas lite så mamma kanske vaknar, busig som man är!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0