Hallåhej

Trodde för ett ögonblick att de var fredag idag men de var ju helt fel. Lördag idag alltså och jag vaknade 8! Vem fan vaknar 8 av sig själv?? Sitter och väntar på att angelica ska vakna någon gång, så ska hon komma och hämta mig. På tal om nå helt annat så har jag skaffat jobb. Jojomen! Eller egentligen var de snälla sandra som fixa åt mig:) jobbade igår och tiden gick bra mycke fortare än vad jag trodde. Var helt slut när jag kom hem. Ska jobba på måndag igen och sen är de bara att hoppas på att jag får jobba mer. Ikväll blir de party med mina flickor från vässan. Får hoppas att de blir ruligt! Mja, kanske ska ta och äta nå. Har inte ätit på hundra år känns de som. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0