Hemma

Då var man hemma i hallsta igen då. Gårdagen bestod av bio med syster. De var vi och småbarnen. Den var helt okej men tycker nog att de andra är bättre. När vi kom hem igen så dansa vi för fulla muggar. Jag ska defenitift skaffa Nintendo wii när jag flyttar! Drog ut och greja lite och käka burger king. Satt fint som fan. Mot natten så skjutsa hon hem mig till Ramnäs så jag kunde sova där. Min karl låg redan och sov när jag kom så roligt var ju de. Hennes hade också somnat när hon kom tillbaka till stan sen. Roliga pojkar! Jag själv somna sent. Blev väckt av att mamma ringde imorse så de var bara att gå upp. Hon hämtade mig och nu sitter jag somsagt hemma. Ska åka till olls snart och ta hem honom från sitt sommarlov. Ska bli bra skönt att få hem honom. Jaja nu har jag uppdaterat för ett år. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0