hujedamig

dagarna rullar på sakta men säkert.
skolan rullar på sakta och inte så säkert.

idag har det mest bara varit en flumdag. jag har varit trött och jobbig.
jag och mina tjejer gick och lyssna på alliansen när de stod och snacka på zigmatorget. jag fattar fortfarande lika lite som innan.

slutade på tok förtidigt i skolan men jag satt kvar ändå.
vi slutade halv 2 men jag satt kvar till halv 5! satt och väntade på sandra och hur snäll är man inte då på en skala??
emma, jasse, madde och matte hittade massa baribedockor i vårat klassrum så de flummade runt med dem. fick mig en rolig liten video på min telefon så den kommer väl snart.
skratta så jag fick ont i magen!

åkte hem till sandra efter skolan och baka lite kladdkaka. sen satt vi mest och snacka skit.
angelica kom och hämta mig så jag hann precis hem till fångarna på fortet. kändes som när man var 5 bast igen och satt fastspikad framför tvn.

funderar på när jag ska orka gå och duscha. känns så jävla jobbigt så de får nog vänta ett tag till, typ.
börjar 1 imorgon så de är ju för jäkla skönt.

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0