naturally

vart en riktig fullrulle helg.
i fredags kom emils kusiner och moster på besök från norrköping. kusinerna är underbara och verkligen jätte söta! har agerat lektant denhär helgen kan man säga men det gjorde inte så mycket då emil jobba ändåså.
igår hade minstingen mio kalas för att han fyllt år och då var det full fart ska jag säga. barn överallt som skrek och tjoa.
men förövrig har jag haft en riktigt trevlig helg.

är ledig från jobbet idag så då passade jag och angelica på att umgås lite.
vi har sorterat här hemma och burit saker fram och tillbaka från förrådet.
funtar på om jag ska ta och baka en kladdkaka sen, vore ju förjäkligt nice!

skolan börjar om en vecka också. det gör mig faktiskt inte så mycket. ska bli skönt att få sista året påbörjat så man kan avsluta det någongång.

tror det vankas mat snart så rundar av här

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0