ononsosdodagog

va jobbiiiiiiiiiiigt! har lagt mig snorskont och sa har jag glomt att tvatta bort mitt smink............
maste jag ga upp igen annars har jag sjuttioelva finnar till imorgon <3

blev burger king till middag idag. var egentligen inte hungrig men kan ju inte tacka nej direkt till de??
akte till hallsta sen och tog hand om olls gullepojke, och han va glad idag aven om man killa han under magen!

ar ledig pa fredag och de ar ju for jakligt gott. sen pa kvallen drar jag och syster till storstaden for att ha en mysig helg med gronan och lite annat smott och gott! ska halsa pa lilla mormor ocksa.

nej om man kanske skulle ta och bli trott snart sa skulle ju de vara kul. skulle vara skont att kunna somna i tid och vara pigg for en gangsskull. hander valdigt sallan nu for tiden.

pallra sig upp och tvatta bort sminket nu da, oooooooohej!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0