standing where you left me

hemma igen efter en helg i stockholm.
kan ju säga direkt att jag inte tänker flytta dit. de är alldeles för mycket konstiga människor där, på bara några få minuter hade jag och angelica träffat på minst 3 stycken!

fredagen så kom vi fram rätt sent så det var bara och säga hej till mormor sen sova i stortsätt.
lördagen så åkte vi hem till morbror och umgicks litegranna sedan for jag och angelica till grönan. ett under att vi ens kom fram så mycket som vi virrade omkring!

var feting mycket folk på grönan så efter 2 timmar hade vi åkt 2 karuseller, skit bra.
vi var där ett bra jäkla tag sen åkte vi för att möta upp morbror igen och hans flickvän. hamnade på någon inflyttningsfest med trevligt folk sedan vart det en liten utgång.
hamnade först på nå sunkit ställe så vi drog vidare till kungsan istället.
röjde runt till sisådär klockan 3 sen begav vi oss hem. halv 5 kom vi hem så vad vi gjorde där efter som tog sån jäkla lång tid de har jag ingen aning om. frös gjorde jag iallafall, så jag kunde dö.

vakna sisådär lagom pigg imorse, käka några våfflor sen gled vi tillbaka till mormor igen och träffade våran andra morbror med sin familj. åt lite till sen rulla vi mot hallsta.
stannade till vid hummelsta så nu har jag en godispåse som hette duga!

tror faktiskt de är dags att gå och sova nu. angelica ligger nog redan och snarkar nu så jag kommer väl inte kunna sova ändå.

skola imorgon och jag kan knappt bärga mig...

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0