surviver

sitter och kollar pa varldens sorligaste program, jag borjar fan tjura snart!
och sa ar min dator helt fuckad sa kan inte skriva ordentligt som ni kanske ser. OCH ja, de ar engelskt tangentbord med det gar INTE och fixa, sa nu har vi det overstokat.
matt den lille busen var inte pa skolan sa hans magiska hander kunde inte fixa den heller.

hade en lektion idag, psykologi, och jag hoppas som fan att det blir roligare sen annars kommer jag do.
fick sluta vid lunch sa da gick jag till MQ och gjorde angelica sallskap pa hennes lunch. cykla darefter hem till henne och har sitter jag nu.

ar lite sma hungrig men orkar verkligen inte gora iordning natt.
far nog bli lite chokladflingor och mjolk!

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0