blä

irritationen försvann inte av att sova, nej nej är fortfarande irriterad.

trodde jag gått en timme tidigare till bussen för att det var kolsvart ute och inte en enda människa. men när jag väl kom fram så var det sjujäkla massa kisar som stod och väntade på bussen.

ska snart ha mitt jäkla psykologiprov och jag önskar att jag kunde klara de nu så jag slipper de för all framtid! har inte tid att få komplikationer. har hundra miljoner andra uppgiter att göra.

jäklans mycket uppförsbackar nu och jag orkar inte med de ett dugg. när jag kommer hem väntas en till pluggdag och de är inte mycket att se fram emot. till och med i helgen ska jag plugga! jag och natahlie har stämt pluggdate.kan ju bli bra?

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0