kissdag

var alldeles för onödigt trött imorse så jag ville bara sova kvar, de tråkiga är att jag kunde lika gärna ha gjort de eftersom vi inte alls gör något vettigt, OCH om jag hade legat kvar där i min varma säng bredvid min älskling så hade jag inte heller tappat min plånbok!!!!! min lilla plånka ligger antingen kvar på bussen eller så har någon jäkel lyckas norpa åt sig den. turligt nog är jag inte den rikaste människan i världen såatte 20 lappen som låg däri får nog kanske någon stackare bra nytta av.
har dock spärrat mitt kontokort så de går ju inte att använda.
men mitt stackars matkort och tågkort ligger däri så, om någon snäll krake skulle hitta den så vore det uuunderbart om jag fick tillbaka dom!

jaha.
klar med psykologin är jag iallafall och hur skönt är inte de???

äsch livet suger en aning idag såatte

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0