söndag

omotiverad blogg? lite kanske..

vahettere i onsdags hade jag och emil 2 år så då hade vi mysdag hela dagen med frukost på sängen och grejer :)
på kvällen gick vi ut och käka 3 rätters middag och mot natten drog vi en runda på krogen och fira mathias som fyllde 18!
studiedag på torsdagen tack och lov.
åkte hem till virsbo och där har vi varit hela helgen.

har hjälpt jessica med hästarna och bakat lussebullar med mio.

sitter hemma hos pappa nu och gör inte  mycket för världen.
ringde nyss till jävla 3 bajs och fråga om mitt abonemang och inte nå vettigt hade de att säga! blir fan tokig.

kom på att jag har två prov imorgon också. kanske skulle ta och plugga lite på dom.
fan va jobbigt mitt liv känns just nu..........


puss

jag, klasskamrater och cykel på köpet dogge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0